VICTORIA’S SECRET BODY MIST

// I samarbeid med Makestyle

I løpet av 3 dager har forkjølelsen min vært litt opp og ned, men likevel vært frisk nok til å jobbe heldigvis. I dag varierer det veldig, ganske så dett i desa men alt annet begynner å bli mye bedre og jeg håper jeg er frisk så fort som mulig. Det er ikke godt å være syk, jeg hater det. Da man gikk på barneskolen var det helt himmelsk å ha fri fra skolen, men nå, ikke like gøy. Jeg tar det derfor litt med ro disse dagene, selv om jeg er rastløs etter å komme meg på treningen igjen.

Jeg må snart slå meg selv hardt i hodet og si til meg selv, at nå er det nok Madeleine, nå trenger du ikke flere parfymer. Men jeg klarer ikke å motstå disse fristelsene når de er rett foran meg. Jeg ga opp skosamlingen min, men byttet det ut med parfymer. Da jeg snakker om parfymer mener jeg bodymist sprayene fra Victoria’s Secret. De lukter jo så sinnsykt godt og er så kjekt å ha slike. Jeg elsker å lukte godt, men har en like stor frykt for å stinke parfyme som jeg har å bare stinke. Derfor bruker jeg mer bodymist spray, enn parfyme. Det er en veldig god lukt, men ikke fullt så sterk som vanlige parfymer. Er det èn ting jeg har med meg i vesken overalt, så er det bodymist fra Victoria’s Secret. Men siden de har hundrevis av disse, bytter jeg på hele tiden. Likevel har jeg mine favoritter, og etter å ha mottatt 5 nye bodymist fra Makestyle, har jeg fått 2 nye favoritter. Jeg har hørt det er så mange andre jeg burde kjøpe, så kan dere ikke bare fortelle meg deres favoritter?♥


Du finner duftene her, her, her, her og her.


Mine 2 favoritter, lukter sååååå godt!

Hvilke VS bodymist er dine favoritter?♥

18 kommentarer
    1. Har aldri fått tak i, men har utrolig lyst å bestille noen nå! Problemet er jo at jeg ikke vet helt hvordan de lukter, så kanskje du kunne beskrevet lukten og hvem den passer til, med de du har?<3 hadde vært utrolig hjelpende!:))
      Og god bedring, håper du snart blir frisk!:/<3

    2. Hei, for en stund siden skrev du at du skulle ønske at Nelly kunne ta inn merker som Versace og Givenchy. Vil bare tipse om at Zalando har et lite utvalg av varer fra disse merkene 🙂

    3. Sigrid: Hvis du går inn på siden til Makestyle, der de har produktene til VS står det veeeeldig godt beskrevet der hva de lukter <3 Jeg liker veldig friske, tropiske, søte dufter så det er det mine lukter i hvert fall. Andre kan like litt mer kokos, vanilje osv lukter - men det foretrekker ikke jeg...

    4. Jeg har hele 14 stk fra Victoria´s secret og 8 bodylotions, så jeg har nok å velge i! Blir jo helt hekta på de, så klarer ikke la være å kjøpe! Men mine favoritter er Sensual blush, Midnight dare, Vanilla lace og Secret craving for høst/vinter, og videre Hello darling, Coconut passion, Pure daydream og Simply breathless for vår/sommer. Så hvis du like fruktige og litt mer søte dufter vil du like de 🙂 Jeg liker i alle fall fruktige dufter bedre enn blomsterdufter, og da er disse perfekte!

    5. Anonym: Jeg har aldri tatt tiden, men bare for moro skyld hadde det vært gøy å teste det ut. De varer en stund, men føler du at lukten begynner å forsvinne er det bare å spraye på mer siden dette ikke er så sterkt som vanlig parfyme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg