VEIEN TIL PERFEKTE BRYN

I dag stod jeg opp tidlig for å komme meg ned til helsestasjonen for å endelig få tatt vaksinen jeg må ta. Jeg skal som sagt snart på ferie og da var det en vaksine jeg trengte for å unngå smitte osv der nede. Så da har jeg endelig fått tatt Hepatitt A og det føles goooooodt å kunne stryke det fra må gjøre listen. Snille Ida var med meg ned og holdt meg med selskap, men hun har sprøyteskrekk så jeg måtte sette meg inne i en krok så hun ikke så sprøyten dakar. Jeg har faktisk ikke noe sprøyteskrekk i det hele tatt, men grunnen til dette må nok være fordi jeg er oppvokst med mye sprøyter og samt smerte med tanke på alt jeg har vært igjennom. Det var en periode da jeg var litt mindre, som jeg ikke taklet noe som minnet meg om sykehuset, så da jeg skulle rotfylle tannen min, måtte jeg faktisk ha full narkose. Men den skrekken har jeg endelig kommet over, og den kommer mest sannsynlig aldri tilbake igjen.

I dag tenkte jeg å vise dere hvordan jeg fikser brynene mine. Jeg har vist dere det tidligere, men jeg har fått kjøpt meg den mest geniale måten på å få perfekte bryn. Jeg som veldig mange andre, har lange hår på brynene mine og derfor kan de raskt leve sitt eget liv og stå til alle kanter. Når jeg tegner på brynene, er det ikke som regel der de blir, men nå har jeg endelig funnet ut en måte å få brynene til å bli på plass og se like fikset ut hele dagen. Jeg har aldri vært noe særlig fornøyd med brynene mine, men etter jeg kjøpte Anastasia Clear Brow Gel har jeg begynt å like dem svært godt. Brynene mine kommer aldri til å bli brows on point greiene som tar av nå, men bare tanken på at jeg har blitt fornøyd selv, det er jo kjempe bra! Og kanskje dette kan løse problemene deres også? Det skader aldri å anbefale ting man selv har testet ut, så kanskje dette passer perfekt for deg/ dere♥

Uten sminke på brynene:

Det første jeg starter med å gjøre er å fylle forsiktig ut til kanten av brynene med litt BrowGel fra Anastasia i fargen chocolate, for å markere dem litt ekstra:

Deretter fortsetter jeg med å markere litt ekstra helt innerst på brynene der jeg har liiiiitt hår. Etter jeg er ferdig med dette, tar jeg frem selveste Clear Brow Gel fra Anastasia, som ser slik ut:

Da blir resultatet slikt med før og etter bilder:


Kosegenseren er sponset og den finner du her.

Hva synes dere & hva bruker du på brynene?♥

15 kommentarer

Siste innlegg