DR.HAUSCHKA

// I samarbeid med Dr. Hauschka

Gooood tirsdag mine kjære lesere! I dag har jeg fått gjort unna litt ting, som jeg egentlig burde fått gjort i går. En av disse tingene jeg har fått gjort unna nå i dag, er å endelig få tatt bilder til bloggen med Dr. Hauschka produktet jeg fikk for litt siden. Det jeg likte godt her, var at jeg fikk dette produktet for et par uker siden, så jeg fikk testet dem ut litt før jeg skrev om dem. Det er kun 1 produkt jeg skal vise dere i dag, det er en øyekrem som heter Daily Hydrating Eye Cream. Jeg og mamma bytter veldig på å bruke denne øyekremen etter jeg fikk den, så er jo helt supert at flere liker den i huset! Alltid koselig å dele♥

Dr. Hauschka er kjent for veldig fine og rene produkter, speselt hvor friskt de lukter. Da jeg fikk pakken, åpnet jeg hver og en av produktene for å lukte på dem. ALLE, og da mener jeg alle, luktet kjempe godt. Det er ikke ofte hudprodukter og slikt lukter så veldig mye, men det gjorde jaggu meg disse! Lukten kan jeg vel beskrive som (hvis luktesansen min nå ikke streiker) en lukt av sitron blandet med en annen lukt jeg ikke klarer å sette fingeren på. Men godt luktet det, og det synes jeg bare gjorde det hele enda artigere. Jeg har på ingen måter vært flink til å ta vare på huden min, jeg bruker faktisk bodylotion i ansiktet mitt (ikke smart). Derfor, når jeg innser hvor viktig det egentlig er å ta vare på seg selv, passe på at huden får nok næring og fuktighet – da setter jeg ned foten og gjør noe med det.

ØYEKREM: Nå til denne populære Daily Hydrating Eye Cream i huset. Denne øyekremen passer til alle hudtyper. Det sier kanskje seg selv, men området rundt øynene er myyye tynnere enn de andre hudpartiene våres fordi den ikke har underhudsfett. Derfor, med hjelp av rosevann, ananas, legestrokkrose og ringblomst – gjør den huden rundt øynene våres fuktig, beroliger huden og ikke minst gjør huden glatt.

Måten du bruker denne øyekremen på er veldig enkelt. Du bruker den hver morgen etter rens med eventuelt ansiktsrensekrem/ vann/ rensemelk (you know it). Deretter påfører du kremen på tuppen av fingertuppene dine og legger den forsiktig på huden rundt øynene.


Hudpleieproduktene kan du få kjøpt her.

Hvilke produkter bruker du på huden din?♥

8 kommentarer
    1. Mascaraen virket utrolig bra! Og kan ikke si at jeg har vært så flink med huden min i det siste jeg heller – forsvaret gjorde at det ble litt komplisert .. MEN! Nå bruker jeg en serie fra The Body Shop som gjør hverdagen til huden min en del bedre!

    2. IDCT: Deiligste er at den faktisk fjernes kjempe lett da du tar den av med sminkefjerner. Første gang jeg ikke må ha brukt krefter i hånden, haha! Hørt mye fra Body Shop er ganske bra, kanskje jeg bør teste det ut for moroskyld 🙂

    3. Silje: Den er fri for syntetiske dufter, og har kun økologiske produkter i seg (100% faktisk). Så det er derfor denne går så fint til alle hudtyper 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg