FRENCHHHH

Denne søndagen var perfekt anledning til å bruke tiden til å ordne litt forskjellige saker innenfor skatting av bloggen og så klart regninger. Jeg er utrolig streng på skattingen min hver mnd for jeg vil så ille klare det ganske bra. I 2014 satt jeg meg virkelig inn i det, for det var da jeg begynte å tjene ganske greit på bloggen. Det åpnet nye muligheter for meg, blant annet å kunne spare mer enn jeg noensinne hadde gjort før. Da forstod jeg at jeg endelig kunne sette meg ordentlig inn i sparing, og i mine beregninger – så har jeg faktisk spart mer enn forventet. Kanskje jeg er like sjokkerte som dere? Hvem vet. Men selv om jeg kanskje handler litt unødvendige ting, så er det med pengene jeg har til overs som er på brukskontoen min. Hva enkelte av oss bloggere tjener er jo ganske privat, men jeg er veldig fornøyd med at jeg kan kjøpe egen mat, betale husleie selv om jeg bor hjemme, regninger osv – og likevel kunne spare og ha litt til overs som går til meg selv. Noe gjør jeg riktig, og det har gitt resultater ♥ Viktigste nå er å bare fortsette, og det skal jeg klare.

Litt mye babling om sparing osv, men er lov til å skryte litt av seg selv innimellom. Det må man aldri glemme å gjøre! Bortsett fra at jeg har holdt på med dette en god stund i dag, har jeg også ordnet mine negler. Neglene mine har endelig begynt å bli lange nok til å ha fransk manikyr og da måtte jeg bare slå til. Dette er en av de fineste manikyrene jeg vet som, det er så fint, enkelt og rent. Beste av alt er at man kan jukse litt på hvor mye hvitt man har (hehe). Jeg er ingen verdensmester i å ta på fransk manikyr, så det ser selvfølgelig best ut på lang avstand… Det kunne vært dårligere, men kunne vært bedre også. Jeg får aldri nok av neglelakker når jeg først har fått litt lange negler, da kan ingenting stoppe meg fra å handle nye neglelakker. Neste som står på ønskelisten min nå er matt svart og hvit neglelakk. Jeg ser det så mange steder på nettet, blant annet tumblr, instagram og weheartit – men HVOR kan jeg få tak i dette?


Først starter jeg med underlaget som er for å styrke neglene (den rosa til venstre), deretter tar jeg den hvite lakken på neglene, så lakker jeg med en svak rosafarge over neglene så de ser litt hvitere og mer stelt ut. Avslutter da ganske greit med en top coat – det er et must her!

Har du noen favoritt neglelakker og vet du hvor man får tak i matt neglelakk?♥

30 kommentarer

Siste innlegg