STORE GLEDER

Åh, jeg ble så utrolig glad i går da jeg ble overrasket med en rose på jobben. Det kom en søt gutt innom Urban og ga rosen til meg personlig, og avsluttet med “du er veldig pen”. Dette var en stor glede i hverdagen for meg, og gjorde dagen min mye bedre. Hadde en dårlig dag i går, så at noe så fint som dette skjedde meg – fikk humøret mitt ganske opp. Han kommer garantert til å bli en gentleman da han blir eldre! Etter jobben ble det en kjapp tur hjem for å få i meg noe mat, før veien tok videre til Ikea med Ida og Anni. Jeg har aldri vært der før, så jeg var jo ganske gira – men sjokkerende nok brukte jeg kun penger på den SYKT gode maten og desserten de hadde der. Må jo nesten tilbake dit bare for maten sin skyld. Vi var hjemme litt over 23:00, så med tanke på at jeg måtte tidlig opp i dag, måtte jeg legge bloggen på vent i går for å sørge for at jeg fikk meg en god nattsøvn.

I dag ble det å stå opp tidlig for å dra inn til Oslo’s Universitetssykehus angående brystene mine. Dessverre kom ikke de til å ta en fettoperasjon på meg, de anbefalte at jeg tok silikon og det ødela litt på humøret mitt. Men jeg får bare fortsette letingen, det blir eventuelt da å ta det på en privat klinikk. For å bare ha en silikon i en pupp, kommer ikke til å gjøre puppene mine like, det vet jeg. Det var derfor fastlegen min anbefalte meg fettoperasjon og det er det jeg ønsker å ta. Så veien til to mer like pupper, er enda lang – men jeg gir ikke opp selv om det i dag føles slik.

Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha vært hos farmor en stund med søsteren min. Vi avtalte å lage kalkun og viltsaus en gang mens mamma og pappa er borte, så det gleder jeg meg veldig til. Farmor lager så god viltsaus, så den er det hun som står for.

Ha en fortsatt fin onsdag dere♥

Har du hatt noen oppturer eller nedturer i det siste?♥

6 kommentarer
    1. Så koselig gjort av gutten! Du er heldig 🙂
      Skjønner godt at du heller vil ha fett enn silikon, men du får mye mer arr hvis du velger fett. Da må de skjære mye mer, og i tillegg fjerne brystvorten. Arret vil gå fra brystvorten og rett ned til under brystet, hvor det også vil være et arr på langs. Vet ikke om du skjønte det, er ikke så flink til å forklare. Sammenlignet med silikon, som de nå bare kutter et liten kutt under brystet, putter inn puta uten silikon, for så å pumpe den opp på innsiden, vil du dermed få betydelig mer arr. Tenkte bare det er viktig å tenke over ihvertfall. Med tanke på silikon kan du jo ta litt i det største brystet ditt også, så blir de kanskje mer jevne i forhold til form og sånt. Men uansett hva du velger, ønsker jeg deg masse lykke til. Er i samme situasjon selv, har stort forskjell mellom brystene mine, men har ikke turt å gjøre noe med det enda. Ha en fin kveld, du virker som en utrolig skjønn jente!

    2. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    3. ^ Det Mari skriver er helt feil. Silikon får du mest arr, skjønner ikke hvilke sider Mari har lest på. Men håper for gudsskyld ikke at hun kjenner noen som har gjort det på den måten hun forteller. Søk på nettet og det første som kommer opp er noe helt annet 🙂 Stå på!

    4. Har hatt samme problem som deg, og endte opp med å ta en brystreduksjon på det største brystet. Både ser og føles bra ut i ettertid 🙂

    5. Har hørt at det er anderledes regler i danmark og tyskland osv! der har de veldig gode leger også har jeg hørt, er veldig mange leger som sier at det er mulig å sende mld til sykehusene der for å høre! så det går alltids an å prøve! 🙂 lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg