VIDEOBLOGG IN THE MAKING

I dag fikk jeg endelig spilt inn videobloggen om hvordan jeg krøller håret mitt. Endte opp med at brannalarmen på rommet mitt gikk, og at kameraet sluttet å funke hele 2 ganger fordi det ble tomt for batteri…. Så ja, det var en god måte å komme tilbake med videobloggingen på haha. Men det var litt deilig å videoblogge igjen, føler meg som en litt bedre blogger da. Jeg skal bare få lastet ned et bra redigeringsprogram til videobloggen, så skal jeg få klippet den sammen.

Rett etter jeg fikk spilt inn videobloggen tok veien videre til Sverige med Anni, Ida og Linda. Måtte handle inn det vi trenger til 17.mai så nå begynner ting å falle på plass. Gleder meg så ekstremt mye til 17.mai!!!!! Det er litt skremmende å tenke på hvor fort denne mai måneden har gått, føles ut som mange av dagene har blitt kastet bort på bare dritt, og det har de faktisk. Det er bare litt mye å gjøre for tiden, at jeg stresser så mye til jeg bare blir inne på rommet mitt så fort jeg får muligheten. Allerede i morgen skal jeg tidlig inn til Oslo igjen, var der i går, men nå er det noe annet som er på gang. Jeg skal spille inn en tutorial med Max Factor og Det Nye i morgen, så dette blir kjempe spennende. Må passe på å legge meg litt tidlig så jeg får sovet litt før alarmen brått ringer.

Ha en super torsdag videre♥

Har du mye å gjøre for tiden?♥

10 kommentarer

Siste innlegg