NEW IN

Det ble null blogging i går, og det er så greit som fordi jeg kun rakk å ordne meg før jeg måtte rekke toget sammen med Ida til Oslo i går. Vi skulle nemlig inn for å besøke Julie som har fått seg leilighet i Oslo! Siden Julie ikke sluttet på jobb før 14:00, bestemte vi oss for å dra inn litt tidligere så vi kunne titte mens Julie da kunne få tatt seg en liten powernap før vi kom. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg den siste tiden, men jeg har bare ikke hatt lyst på noen som helst ting. Eneste som står på ønskelisten min er Olympus Pen kameraet og selfiestick fra Nelly, men det har kunnet vente. Brått da vi var innom Zara, fant jeg den fiiiiineste skinnjakken jeg har sett på lenge til en så billig pris. Jeg gruet meg nesten til å vri om prislappen og lese at det sikkert stod 3000 kr, men å nesten få den 2500 kr billigere – da var det ingen tvil om at jeg skulle ha den. Jeg har en annen skinnjakke også, som dere har sett litt til, men den er ganske kort og stram nederst rundt livet. Derfor var det fint å få seg en til skinnjakke, som det er mulig å få lukket igjen uten å føle seg most haha.

Jeg tenkte at dette ville bli det første og siste innkjøpet mitt i går, siden jeg ikke egentlig var i shoppinghumør i det hele tatt. Så ender vi opp med å ta en rask tur innom Louis Vuitton, og så får jeg øye på noe jeg blir helt forelsket i. Versace vesken min er ganske crazy med både knall gul farge og mønster på seg, så jeg har en liten stund tenkt at det hadde vært fint å ha en annen veske ved siden av som har god plass, og er litt mer dempet i både farger og mønster. Så i løpet av 5 minutter tok jeg valget, jeg skulle ha den Speedy vesken. Den er litt større enn Versace vesken min, så med tanke på at det blir litt reising til Oslo fremover, er det godt å ha litt ekstra plass i vesken til diverse ting.

Jeg er ganske overrasket over meg selv at de 2 dyreste tingene jeg eier er vesker????? Men når jeg tenker meg om, er det faktisk det tilbehøret jeg har med meg nesten overalt. Så dette var ikke bare et kjøp for å kjøpe, men noe jeg faktisk bruker mye. Vesken kostet halvparten så mye som Versace vesken min, så det lettet også litt på trykket om jeg skulle kjøpe den eller ikke. Og kjære mamma og pappa, som koser seg i Tyrkia. Jeg vet dere begge sitter sjokkerte og sier “Madeleine….” Men mamma, denne er like mye din som min heretter♥

Ha en riktig god pinseaften!


Jakke fra Zara til 699 kr.


Enkel og kosete t-skjorte fra BikBok til 149 kr.


Veske fra Louis Vuitton 6450 kr.

Likte dere innkjøpet mitt?♥

24 kommentarer
    1. Heei! Kan du vær så snill å lage et innlegg der du viser hvordan man kan få sånn meny under headeren? Hvilke koder du har ogsånn?<3 Kjenner mange andre som også lurer på det:)

    2. Anniken: Dette er designet til Side2 som jeg blogger for, så jeg har dessverre ingen anelse om akkurat dette fordi det ikke er jeg som styrer designet på bloggen min 🙁 Men bare søk på nettet, så skal det stå enkelt trinn for trinn!<3

    3. Over 6000 for en veske er skikkelig drøyt, når man kan få kjøpt en finere en til en billigere penge. Som sagt så kjøper man “merke” heller..at bloggere skal kjøpe seg så dyre ting setter et dårlig bilde for unge som faktisk leser bloggen din og vil ha det samme men ikke har råd.. Selvsagt så jobber du, men å svi av så mye på en ting er ikke økonomisk i det hele tatt.

    4. Nei, jeg likte ikke innkjøpet. Du burde virkelig tenke mer på miljøet og vurdere å redusere det store forbruket ditt. Vet ikke om du er klar over det, men det går utover dyr og mennesker i andre fattige land, hvor de blir rammet av miljøkatastrofer etc. Og LV er forresten stygt.

    5. Anonym: Har man penger til å bruke 6000kr på en veske så ser jeg ikke hva problemet er:-) Denne vesken kjøpte jeg for lommepengene mine, så jeg har økonomien min på plass. Så på plass at jeg faktisk har råd til dette uten å gå i minus. Hadde aldri kjøpt denne vesken om jeg ikke hadde råd, så hvis man vil unne seg selv noe fint, og man har spart og har råd, da gjør man det! 🙂

    6. Anonym: Jeg har jakken i størrelse XS, den er faktisk ikke trang så kanskje litt stor i størrelsen? Den er ikke stram i armene 🙂 Går an å bevege armene uten problemer.

    7. Anonym: Jeg gjorde faktisk ikke det før selv! Har kun handlet gaver der før, og aldri tenkt “shit, denne vil jeg ha” Men brått falt jeg for en veske jeg ikke engang visste jeg likte. Hadde jo nesten vært en kjedelig verden å leve i, om alle likte det samme – er du ikke enig? Haha. Tusen takk forresten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg