NYTT FRA MAKESTYLE

// I samarbeid med Makestyle.no

I dag da jeg stod opp tenkte jeg at i dag, da skal jeg ta meg en lang dusj og skifte på sengen til mitt nye dynetrekk. Dette har jeg gledet meg sååå mye til og herregud så fint det var på sengen min. Lever i en tropisk hage på sengen min føles det ut som, haha. Men, før jeg hoppet i dusjen tenkte jeg å bare få tatt litt bilder til bloggen så jeg kunne bruke lang tid i dusjen, selv om jeg skal ut om ikke alt for lenge.

Jeg har fått masse nytt fra Makestyle som jeg har gledet meg til å vise dere! Jeg er jo så fan av å teste ut nye ting for tiden, så sikkert halvparten av alle skuffene jeg har på rommet mitt er fullt av produkter som jeg tester ut. Mesteparten kommer fra Makestyle, og jeg har aldri blitt skuffet over de produktene jeg har testet ut. Både mamma og søsteren min, Caroline, bruker de samme produktene som meg og får bare ros av dem. Så det er veldig gøy å dele med andre, hvert fall når det funker like bra på oss alle tre. Hadde det kanskje vært noe å holde en konkurranse for dere i samarbeid med Makestyle? De har sååå mye fint altså♥

1 – Body Scrub By Sara Happ. Ikke bare er denne super god på kroppen, men den lukter så ufattelig godt også. Jeg er en vaniljejente, og har vært det helt siden jeg kom til verden. Så å kunne skrubbe deg inn i noe som lukter vanilla bean, det er prikken over i’en. Denne er fuktighetsgivende og ikke fet, men silky.

2 – The Lip Scrub Crème Bulee, Sparkling Grapefruit & One Luxe Balm By Sara Happ. Jeg har sett så mange andre teste ut disse leppe-skrubbene, men jeg har aldri gjort det før. Så det var derfor spennende å teste ut disse! Jeg er avhengig av fuktige lepper hver eneste dag, så å ta litt ekstra godt vare på dem – det takker jeg ikke nei til. Disse etterlater ikke farge på leppene, men gir leppene en naturlig glans. Påfør litt på leppene, skrubb i sirkulær bevegelse og deretter fjerner du skrubben med papir.

3 – Shell Lip Balm White Frangipani & Mocha. Jeg kan ikke gå ut døren uten en leppepomade, så å få en leppepomade i et så stilig design som dette – det er bare dødskult. De er så søte disse skjellene! Disse leppepomadene er økologiske og er så lette å ta i bruk. Får stadig vekk høre “hva er det der?”. Jo, et nydelig strandskjell med leppepomade.

4 – Pomarium Face Cleanser. Dette er en økologisk ansiktsrens som passer til alle hudtyper. Den renser huden, fjerner sminken og etterlater huden ren og myk. Denne lukter super godt, så godt at jeg kunne spist det.

5 – Flash Tattoo. Disse har jeg i Hawaii, Miami og Tahiti. Husker ikke helt om jeg brukte alle på bena, men den jeg brukte mest av var Hawaii tatoveringene. Jeg har ikke testet ut dette før, bare hjulpet andre – så det var veldig gøy og ikke minst pent å se på. Utrolig hvor pene føttene kan bli ved bruk av Flash Tattoo. Det som er veldig kjekt med disse er at det er lett å fjerne dette ved bare vann og litt myk skrubbing. Så hvis du brått angrer, eller det ble satt på litt feil – er det bare å starte på nytt igjen.

Likte dere noe av dette & har dere testet ut noen av produktene selv?♥

6 kommentarer
    1. Hi! Im from Finland and I have never read your blog before. I found you from instagram just yesterday and just had to come and see your blog. You are so beautiful and such an inspiration. Keep going the same way! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg