BETAKAROTEN – VINN REISEGAVEKORT TIL EN VERDI AV 20 000 KRONER

// I samarbeid med Betakaroten.no

Jeg har aldri følt meg så “blek” som jeg er nå og likevel er jeg brun. Lurer på om dette er min helt naturlige farge eller om jeg kan bli hvitere. Forhåpentligvis får jeg ikke svaret på det, for nå vil jeg føle meg brun og super igjen. Jeg tok ofte sol før, men det var så kjedelig å måtte tilbake så raskt etter hvert besøk siden brunfargen ikke satt lenge. Men nå skal jeg få en liten forandring på dette!

Betakaroten har i over flere år blitt mer og mer populært blant både voksne og unge. Jeg har aldri testet det ut før, men har hørt mye positivt om det. Jeg har nå mottatt 2 pakker med Betakaroten Vitamintilskudd som inneholder 60 tabletter i hver pakke, som jeg skal teste ut. Ved bruk av 1 pille daglig kan jeg forebygge aldring av huden, styrke immunforsvaret, redusere risikoen for soleksem og solskader, ikke minst opprettholde brunfargen min lenger og bedre. Det er altså mulig å få mer enn 2 fluer i 1 smekk akkurat her – og det er jeg veldig klar for å ta i bruk. Jeg har ikke lest mye om Betakaroten før, så at det faktisk gir mer enn kun en langvarig brunfarge synes jeg er veldig bra. Som sagt har jeg ikke testet ut dette tidligere, så det blir spennende å følge med på resultatene.

Dyp og varig brunfarge, hvem takker nei til det?♥

KONKURRANSE:
Bestiller du Betakaroten blir du automatisk med i trekningen av et reisegavekort til en verdi av 20 000 kroner. I tillegg til dette blir det masse andre småpremier. Gå inn på Betakaroten.no for å bestille. Lykke til!!!

Har du prøvd Betakaroten før?♥

9 kommentarer
    1. rebekka: Den er fra The Hunted Dreams 🙂 Det er en playsuit, så passer meg egentlig litt perfekt med tanke på at den er litt kort. Så godt den dekker det som kunne vært synlig ved et uhell her. Haha!

    2. Betakaroten vitamintilskudd inneholder store mengder A-vitamin som er det mest kreftfremkallende vitaminet. Det er direkte helseskadelig å gå på betakaroten piller. Alle som har/ har hatt kreft får beskjed om å holde seg unna produkter med mye A-vitamin, og da spesielt betakaroten vitamintilskudd piller. Du burde gjøre mye mer re-search før du anbefaler mennesker til å spise kreftfremkallende piller. Det er direkte farlig og A-vitamin i så store mengder samler seg opp i cellene i kroppen og det er inge måte kroppen kan skille det ut igjen, og da kan det mutere og danne cyster, som kan være ondartet kreft. Så til alle som nå vil løpe å kjøpe, da kjøper dere noe som er farligere enn å røyke. Kreftfremkallende A-vitamin og betakarotenpiller er ikke noe jeg ville stått bak og reklamert for i hvert fall.
      Lisa

    3. Det Lisa skriver stemmer ikke overhodet. Mattilsynet har strenge krav til minimum/maksimum dosering i kosttilskudd. De fleste betakroten tilskudd i norge inneholder 3 mg., og dagsdoseringen blir følgelig 3 mg. I utlandet kan man komme over dagsdoseringer på over 20 mg. Betakaroten er et forstadium til A-vitamin som kroppen til en viss grad omdanner til rent A-vitamin. Overskuddet lagres i underhudsfettet og gir huden en gyllenbrun tone.
      Kommentaren til Lisa blir tatt helt ut av kontekst. Betakaroten er på ingen måte direkte kreftfremkallende. Det finnes ikke store mengder betakaroten i en dagsdosering. I Norge foreligger det faktisk et forslag fra Vitenskapskomiteen for mattrygghet (VKM) på en øvre trygg grense av betakaroten tilsatt i kosttilskudd på 4 milligram per dag. Dette framgår i en risikovurdering av betakaroten i kosttilskudd som VKM har utført på oppdrag for Mattilsynet.

    4. Hei dere! Ser at flere av dere har tatt feil av Betakaroten og her har dere et godt svar fra kunden selv:

      Mattilsynet har strenge krav til minimum/maksimum dosering i kosttilskudd. Betakaroten Vitamintilskudd inneholder 3 mg. per tablett, og dagsdoseringen blir følgelig 3 mg. I utlandet kan man komme over dagsdoseringer på over 20 mg., som er mange ganger høyere enn det vi har i vårt produkt. Betakaroten er et forstadium til A-vitamin som kroppen til en viss grad omdanner til rent A-vitamin. Overskuddet lagres i underhudsfettet og gir huden en gyllenbrun tone. Selve stoffet tilhører virkestoffgruppen karotenoider og er en sterk antioksidant som beskytter huden mot frie radikaler. En god kilde til betakaroten i kosten er gulrøtter, som er naturlig rike på dette stoffet. Flere andre frukter og grønnsaker får også sin gule/oransje farge av dette karotenoidet.

      Betakaroten er på ingen måte en kreftfremkallende med den doseringen som er i vårt produkt Betakaroten Vitamintilskudd. Det finnes ikke store mengder betakaroten i en dagsdosering. I Norge foreligger det faktisk et forslag fra Vitenskapskomiteen for mattrygghet (VKM) på en tentativ øvre trygg grense av betakaroten tilsatt i kosttilskudd på 4 milligram per dag. Dette framgår i en risikovurdering av betakaroten i kosttilskudd som VKM har utført på oppdrag for Mattilsynet.

      Vi oppfordrer personer med høyt nikotininntak, røykere, til å utvise forsiktighet ved høyt inntak av betakaroten. Det finnes en studie som viser økt risiko for lungekreft for røykere som har et høyt inntak av betakaroten. En av flere mulige årsaker til at røykere som tar betakarotentilskudd får økt risiko for lungekreft kan være at betakaroten kan ha en negativ prooksidativ effekt istedenfor en positiv anti-oksidativ effekt i cellene som finnes på overflaten av vevet i lungene i denne gruppen. Dette er imidlertid ikke bekreftet og dokumentert.

      Det er ikke farlig for normalt sunne mennesker å innta betakaroten. Personer som har et høyt nikotininntak bør vise forsiktighet ved inntak av store mengder.

      Håper dere fikk litt mer forståelse for Betakaroten nå, mine kjære lesere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg