SEPTEMBER

Wow….. Det er sprøtt å tenke på at det i dag er 1. september. Det har gått så fort, alt sammen og det er en skummel tanke. Noen ganger føles 24 timer ut som 48 timer, mens andre dager føles 24 timer ut som 12 timer. Å se hvilken måned vi er kommet til, og se på gradene ute får meg til å innse en ting, sommeren er virkelig over nå. I fjor lå jeg på stranden i Tyrkia og hadde sand mellom tærne mine, men i dag sitter jeg i sengen med joggebukse og krøller meg inn i dynen min, mens det høljer ned med regn. Det er kanskje like greit at det er så dårlig vær i dag, med tanke på hvor støl jeg er i rumpe og lår etter gårsdagens styrketrening. Jeg hadde en time med en personligtrener i går for å få litt veiledning på matfronten, altså kostplan for å kunne gå fortere opp i vekt. Jeg gleder meg til å få denne planen og kunne få litt bedre rutiner på hvor ofte jeg må spise og ikke minst mer variert mat. Men jeg er kanskje litt heldigere enn de som skal ned i vekt, for jeg skal så og si bare spise mer av det jeg allerede spiser, og oftere. No problemo!!! Jeg har bare lett for å glemme hvor mye klokken er, og derfor tenker jeg ikke på at jeg skal ta meg noe å spise før jeg er sulten. Så fremover vil det bli å sette på alarm hver 3. time og da spise et eller annet godt. Jeg har vært så misfornøyd med kroppen min i en alt for lang stund nå, at jeg har forstått at eneste som kan gjøre noe med det, er meg selv. Jeg føler meg klar, og det er virkelig på tide.

Det er forresten siste sjanse til å melde seg på junkyardkonkurransen jeg har på instaen min. Du kan vinne gavekort på hele 1500 kroner! Gå inn på @madeleinepedersenn og bla nedover til du kommer til konkurransebildet med Nike genserne på, så ser du hva du må gjøre for å delta. Lykke til!♥





Synes du tiden har gått fort?♥

31 kommentarer

Siste innlegg