KJOLER TIL UNDER 400 KRONER

// Innlegget inneholder adlinks.

Rett før salget på Nelly startet, eller det kanskje allerede hadde startet men jeg var for blind til å se det, kjøpte jeg meg en ny veske. Jeg har tenkt til å vise dere den veldig snart, men jeg vil bare få tak i en lenger skulderreim ettersom jeg trodde den var lengre på vesken. Så hvis noen av dere vet om steder de selger skulderreimer, please let me know! Den må være i enten gull eller svart, ellers passer den ikke til vesken.

Så siden Nelly har deres største Mid Season Sale ever, måtte jeg jo bare sjekke ut alle varene de hadde. Det er altså hele 53 sider med produkter som er satt ned, og dere kan bare se for dere hvor lang tid det tar å gå igjennom alle de sidene. Det ga jeg opp. Derfor var jeg mer nysgjerrig på å sjekke ut hva som var på tilbud til under 500 lappen. Det var nesten så jeg lo, for da var det hele 47 sider hahaha. Jeg blir for utålmodig til å sjekke ut så mange sider at jeg sa meg ganske fornøyd med de skattene jeg fant! Det er nesten så jeg er litt gira på å slå til med å shoppe noe av det jeg legger ut her på bloggen. For jeg vet aldri når det ellers blir utsolgt, eller vil komme på tilbud igjen. Det har dessverre hendt før at jeg har ventet for lenge til å kjøpe produkter der før, at de har blitt usolgt og aldri kommet inn igjen. Da blir man litt furt, men samtidig tenker man innerst inne at da sparte man jaggu meg litt penger likevel! Heldigvis fikk jeg kjøpt den skuldervesken jeg skrev om lenger oppe her før den ble solgt ut, og thank god for det. Perfekt på alle måter! Men nå skal jeg vise dere noen herlige godbiter jeg forelsket meg i på dette store salget.


Hvit kjole her // Mørk rosa kjole her // Lys rosa kjole her


Rosa kjole her // Hvit kjole her // Mønstret kjole her


Mønstret kjole her // Grå kjole her // Gull kjole her


Burgunderrød kjole her // Svart kjole her // Lilla kjole her


Hvit kjole her // Rosa kjole her // Hvit kjole her


Hvit kjole her // Beige kjole her // Hvit kjole her

Ønsker du å sjekke ut hele salget så kan du trykke her.

Likte du noen av kjolene & har du shoppet på salget enda?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg