TACOLØRDAG

Stengingen i går gikk såååå mye bedre enn forventet. Vi har hatt prisfestdager siden torsdag, og da har det vært masse tilbud i butikken. Jeg var derfor forberedt på en del mennesker, men altså WOW! Vannvittig gøy å se at så mange kom innom siste dagen med tilbud, og noen var så hyggelige og sa jeg gjorde en god jobb med alle kundene med tanke på hvor kaos det var ett kvarterstid. Veldig lenge siden jeg har opplevd så mye fart og effektiv jobbing som det jeg gjorde i går. Og etter å ha tatt dagen, og klart uken, tok jeg meg en velfortjent helg!!

Rett etter jobb hentet Ida meg, så kjørte vi bort på matbutikken for å handle inn litt mat osv til tacolørdagen vi skulle ha hos Linda. Brått har jeg begynt å elske taco, før da jeg var sånn 5 til jeg var rundt 10 år, likte jeg overhodet ikke taco (hvordan er det mulig?????). Ganske fornøyd med at jeg har kommet over den teite perioden der, haha. Det er jo bare sååå godt! Mens Ida og Linda lagde maten, ble jeg brått veldig opptatt med noe annet som jeg ikke klarte å ta øynene bort fra. Nemlig hennes søte chihuahua. Jeg synes egentlig ikke de hundene er så søte, men de med langt hår – de er skjønne. Den var bare så tam og la seg rett i fanget mitt bare minutter etter vi hadde kommet inn. Der ble jeg sittende omtrent til maten var klar til å bli servert. Det var utrolig godt å få mat i magen siden det eneste jeg rakk å spise på jobb var en banan. Linda var også så snill og lagde god strawberry daiquiri til oss. Dette er noe jeg uten tvil må lage neste gang jeg skal drikke, for det er så godt! Senere den kvelden hadde vi et par drikkeleker og bare kose oss med litt drikke og snacks ved siden av, før det var på tide å komme seg hjem til sengen sin.

Jentekvelder er gullverdt.








Hvordan har din helg vært?

12 kommentarer
    1. Så koselig 🙂 Eg var litt lei taco ein periode, men så bytta eg ut rømme med holidaydip og det er berre sååå godt! Om du lika holiday så MÅ du teste det ein gang.
      I går var det jobb så og sei heile dagen etterfulgt av taco og tv med min kjære. I dag har eg kun rydda og slappa av og lada opp til ei ny og travel veke 🙂

    2. Ååh bra du koser deg, viktig å bruke tid med vennene sine!
      Men jeg begynte å tenke på de svarte skoene dine med litt hæl og glidlås foran, hvor er de fra igjen? Sååå nydelig og trenger ett par nye vintersko:D

    3. theresekristina: Wow, det hørtes nam ut så det skal jeg hvertfall teste ut! Høres ut som du har hatt en veldig koselig helg. Du får ha en suuuper uke!

    4. Jeg elsker stilen din! Du er så inspirerende, og utrolig pen! Hvor er cardiganen din fra? 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg