ON REPEAT

Disse dagene går nesten i surr for meg om dagen. Julestresset har virkelig truffet meg hardt i år, og med stress på skuldrene har det vært litt vanskelig å kombinere stress og 2 jobber samtidig. Det har vært mye å gjøre på jobb, forberedelser og rett og slett gi 100% av seg selv på jobb nå i desember. Det er nesten så man må skru på turboknappen for ellers klarer man ikke å håndtere alle kundene samtidig og hjelpe dem så godt man bare kan. Man blir derfor veldig sliten etter en jobbdag og legger seg faktisk rett ned på sofaen da man kommer hjem og blir liggende der for å varme opp til nok en jobbdag. Etter gårsdagens åpning som gikk i fyr og flammer (ikke bokstaveligtalt), men tiden gikk nesten for fort. Brått stod jeg med klær i hendene bak kassen og så at jeg sluttet for 5 minutter siden. Jeg var så in the game, at det nesten var kjipt å legge fra seg klærne. Men jeg kunne heldigvis glede meg litt, for jeg skulle nemlig på posten og så ut å handle enda flere julegaver med bestevenninnen min Ida. Endte opp med at jeg kjøpte meg et par kosesokker og en billig partykjole som jeg muligens bruker på nyttårsaften. Så det ble mer enn bare julegaveshopping, men også mye kos. Vi passet på å få i oss litt mat, og et kakestykket før vi startet shoppingen. Kvelden avsluttet med at vi satt inne på McDonalds og skulle gå til bilen våres da jeg sa “Ida?… Stengte ikke den andre siden av Mosseporten 21:00?”. Eneste jeg hørte Ida sa var “NEI?!?!”. Bommen var stengt, og der stod vi uten å skjønne hvordan tiden kunne løpt fra oss. Ida skjønte ikke hvordan vi skulle komme oss ut, mens jeg bare måtte se om det var noen andre utveier. Vi kom oss heldigvis ut derfra og kunne avslutte kvelden med en god latter.

Selvom jeg hadde mye å gjøre i går, hadde jeg tid til å knipse noen bilder tidlig på morgenen mens det var stille.





Genser fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Klokke fra Larsson&Jennings

Hvordan har du taklet dette julestresset & likte du jobbantrekket mitt?

15 kommentarer

Siste innlegg