THE PERFECT BLACK SNEAKERS

I disse dagene som det nærmer seg julaften, føles det ut som om jeg aldri blir helt ferdig med julegavene. Senest i går var jeg og handlet julegaver i Sverige med Ida og Linda. Jeg manglet noen småting som jeg bare var nødt til å fikse der, så tanken på at jeg er veldig nære på å ha alt i boks nå er superdeilig. Noe jeg bare er ekstra fornøyd med er å endeig vite at godteskålen min er stappfull av mye godteri, og ikke minst skuffen min med potetgull. Da jeg kom hjem etter Sverige turen, satt jeg nede i kjelleren med søsteren min til sent på kvelden og pakket inn flere gaver. Nå har jeg og søsteren min fyllt opp hele stuebordet vårt med pakker som bare ligger der og frister alle som går forbi. Jeg elsker å gjøre folk nysgjerrig og vil alltid sette gavene foran ansiktene deres, så de bare lurer mer og mer. Dessverre har det slått tilbake litt, og jeg kjenner på pakker og rister litt på dem for å se om jeg skjønner hva det er inni.

I dag skulle jeg stenge på Urban sammen med en kollega av meg, men siden det var stille nok til å kun være èn på jobb ble jeg hjemme. Så selvom det ikke ble jobb på meg, ble det litt julehandel med mamma og pappa. Derfor har jeg vært i full fart i dag og ikke rukket å ta så mange bilder på farten. Men heldigvis hadde jeg noen andre godbiter å by dere på i dag. Hvis det er èn ting alle jenter bør ha, så er det de perfekte sorte. Da snakker jeg som sneakers. Jeg har ENDELIG funnet de svarte Adidas skoene jeg har lett etter i nærmere 2 år nå. Jeg har dem i grå og har vært så fornøyd med de skoene at de har blitt litt for mye brukt til å kunne brukes så mye nå… Derfor smilte jeg av lykke da jeg endelig fikk tak i de svarte. De er virkelig noen gode sko å gå i, så er de dritfine i tillegg. De er litt store i størrelsen, i forhold til hva de var for noen år siden. Derfor har jeg nå de svarte parene i 36,5 og de grå i 37,5.





Disse skoene er faktisk på salg og du kan nå få de litt billigere her. (Sponset)

Hva synes du om skoene?

5 kommentarer
    1. Hei Madde! Jeg trenger din hjelp! Har et sterkt budskap, men ingen publikum. Om du sjekker ut innlegget mitt som er linket kommer jeg til å hoppe med hææla i taket. Takk på forhånd :))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg