MY WEEKEND

I går ble det null blogging, og det er på grunn av festlighetene som skjedde på lørdagen. Den søndagen trengte jeg virkelig for å få tilbake energien. På lørdagen skulle jeg og Ida fikse oss sammen hos meg, og gå litt catwalk for hverandre siden vi aldri finner ut av hva vi skal ha på. Jeg hadde så vidt dusjet den formiddagen før Ida var så søt og ville komme tidligere siden hun kjedet seg sånn. Sånne meldinger er det beste! Vi endte derfor opp med å få alt for god tid til å ikke gjøre noe, før vi endelig startet med festsminken våres, fant frem antrekkene for kvelden og pakket med det vi trengte siden vi skulle sove hos Linda. Hver eneste gang jeg skal pakke med meg LITT ender jeg opp med den største bagen ever fordi jeg vil ha med for mye enn for lite. Ser ut som jeg skal på en evig reise med all den bagasjen jeg har med, haha. Da vi kom hadde hun laget god spagetti til oss, som vi fikk i oss før vorset startet med kort og hele pakken. Senere var vi klare for å dra videre til hjemmefesten vi skulle på og der fortsatte den gode stemningen. Det er noe med hjemmefester som bare aldri blir dårlig, og den kvelden der tok ikke slutt før vi dro hjem på morgenen fra nachet. Likevel var vi jentene oppe igjen etter 4-5 timers søvn og fikk i oss god frokost som fineste Linda ordnet til oss. Bedre start på søndagen kunne det ikke blitt, med lille vofsen hennes ved siden av meg som også så ganske sliten ut der han sov.

Jeg pleier som regel aldri å ha med kameraet på sånne ting som dette, men nå ble det litt tryggere siden jeg skulle sove der. Derfor ble det knipset en god del bilder, og her får dere se noen av dem. Håper alle har hatt en fin start på uken!







Hadde du en bra helg?

13 kommentarer

Siste innlegg