JEG TESTER PRODUKTER FRA MAKESTYLE

// I samarbeid med Makestyle.

Hvis det er noe jeg elsker ved å være en blogger, så er det de gangene jeg får muligheten til å teste ut nye produkter. Og denne tirsdagen gikk til akkurat dette! Mange av dere har gjentatte ganger spurt meg om hvordan jeg får håret mitt til å skinne så mye, eller hvordan den naturlige glansen kommer frem i håret mitt. Det er kun èn ting jeg har tenkt her, og det må rett og slett ha noe med hvilken rettetang jeg bruker på håret. I over et halvt år, hvis ikke mer, har jeg brukt en lilla rettetang fra MAST som jeg fikk sponset av Makestyle for lenge siden. Noe jeg elsket ved den var at den ikke lugget håret mitt da jeg rettet det, noe jeg har opplevd med tidligere rettetanger. Jeg har vært så glad i den, at jeg nå fikk den sponset i fargen all black. Ingenting er som en ny rettetang, det må jeg bare få sagt. Noe som er kjempeartig ved denne er at du kan skru på en vibrasjon i Gizmo rettetangen som den heter. Denne vibrasjonen gjør at de pleieproduktene du allerede har tatt i håret blir bedre infiltert/ gnidd inn/ massert inn bedre i håret. Så for dere som er flinke til å bruke hårprodukter, så kunne denne rettetangen gjort susen. Noe annet tipp topp med dette produktet er at den har Premium Tourmalin plater i titanium som gjør det ekslusivt og den retter ut håret svært raskt enn hva jeg har opplevd med andre rettetanger.

Nå som jeg i tillegg har klippet håret mitt kortere, er det viktig for meg å bruke riktige hårprodukter som ikke sliter så alt for mye på håret. Å rette håret er ikke det beste da akkurat, men da gjør jeg det heldigvis med et godt produkt som beholder glansen. I tillegg til at jeg slipper lugging av hår som setter seg fast i rettetangen.



Resultat:




Så ser dere kanskje at jeg har brukt dipliner i dag, noe jeg aldri bruker lenger. Grunnen er så enkel som fordi jeg SLITER med å tegne på, og det blir bare et stort klin rundt ved øyet mitt fordi jeg alltid må fjerne litt og litt. I dag testet jeg ut en dipliner fra Makestyle som heter Iceliner Wintermark. Aldri i min villeste fantasi trodde jeg det skulle bli så lett som det var med dette produktet. Det var lett å påføre diplineren, enda lettere var det å fjerne det som kom utenfor. Av en merkelig grunn kunne man bare bruke litt av negelen for ta det av som en ansiktsmaske – dette er genialt så jeg slipper å få skorper rundt øynene for å ha brukt for mye q-tips, haha. Denne tåler vann, tørker fort og har langvarig hold. En ny favoritt her! PS: Den er heller ikke testet på dyr.



Hva syns du om produktene & resultatene?

32 kommentarer

Siste innlegg