EARLY MORNING

Jeg vil bare starte med å si tusen takk for alle gratulasjoner og all støtten jeg har fått etter jeg gikk ut med den store nyheten i går. Det er fremdeles så jeg føler noen nesten må slå meg i ansiktet for å virkelig skjønne at dette faktisk skjer, det er virkelig. Fuckings 6 år med blogging, og i en alder av 21 år har jeg designet min egen kolleksjon. Det er nesten så jeg må le, fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette, det er bare helt sykt. Men uten å si for mye – det er mer i vente! Dette året skal bli mitt år, og det skal jeg for første gang klare på egenhånd med gode mennesker rundt meg.

Alle biter begynner å falle på plass for tiden. Noe av det jeg elsker mest ved dette er rutinene jeg har begynt å få. Jeg står ikke opp senere enn klokken 10:00 hver dag, med mindre det har blitt en sen dag kvelden før. Jeg står opp noen dager, uten å vite hva planene er. Men det er evigheter siden jeg har hatt null planer, og derfor elsker jeg denne perioden i livet mitt. En av mine høydepunkter den siste mnd er at jeg har gått opp 6 kg, mye på grunn av hard trening og derfor større matlyst som kommer naturlig når man trener oftere. Det var det som stod på planen for i dag, å ha en hard styrkeøkt med storesøsteren min. Jeg trente faktisk i går også, jeg var sprek og gikk ned til byen i minusgrader mens solen endelig kom frem. Det var en oppvarming i seg selv, for da jeg kom frem til treningsenteret var jeg allerede svett. Jeg trente veldig lenge i går, og bena mine var helt gelè da jeg skulle gå i trappene. Av en rar grunn, er det ingen stølhet å se i dag og derfor kjørte jeg på med en liten reprise av gårsdagens økt, men også litt mer fokus på overkroppen. Bena skal få hvile resten av uken, så skal heller overkroppen få kjørt seg!

Siden jeg er så på farten på tiden, så kunne det vært mye til hjelp å få høre litt hva dere ønsker å se mer av på bloggen. Så kan jeg sette meg ned å planlegge litt. Det er trossalt dere som har gjort at jeg har kommet så langt som jeg har gjort, og jeg vil derfor gjøre dere fornøyde som lesere.

Hvordan går det med dere for tiden?

18 kommentarer
    1. Jeg er så glad for å høre at du har det så bra! Du fortjener virkelig alt det bra som skjer!
      Jeg synes du blogger helt fint fortsatt jeg! Det er spennende å lese om alt som skjer i hverdagen din for tiden! 😀

    2. Dette er vell fortjent Madde! Du er en suuper flink blogger, og du har aldri en kjedelig blogg å lese! Synes du gjør en god jobb hele tiden jeg! 😀 <3

    3. Yvonne: Oppskriften er kjempelett!

      Første jeg gjør er å koke pastaen, så helle ut alt vannet og helle pastaen tilbake til kjelen. Deretter heller jeg matfløte oppi og tilsetter kikkomansaus til jeg liker smaken. Tilsett litt pepper, så det får enda mer smak og la det koke til sausen blir tykk sammen med pastaen!<3

      Brettet er kjøpt på Kremmerhuset eller Kid - husker ikke helt nøyaktig. Men det er litt gammelt!

    4. Hei! Så hyggelig at det går bra med deg! 🙂 Kjempe imponert med vektoppgangen, og appropo det så lurte jeg på om du har noen tips til hvordan man kan gå opp i vekt for jeg sliter litt med det selv? Samfunnet er jo bygd opp til å gi creds når du går ned i vekt, ikke nå du går opp, så supert om du hadde hatt noen tips 😀

    5. Anonym: Hei du!!! Åh så glad jeg ble nå tusen takk <3 Eneste jeg kan tipse deg om er å prøve å få maten inn i rutiner, spis oftere, minst 5-6 ganger i løpet av dagen og varier! Lykke til 😀

    6. Din er flink. digger stilen din!
      men du… jeg likte sengetøyet ditt jeg (hehe *kremt*)
      lov å spørre hvor det er fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg