MIN TIRSDAG

Nok en dag med åpningsvakt på Urban er overstått, og i dag var det fantastisk å dra på jobb. Solen skinte og da visste jeg allerede klokken 07:30 på morgenen at det skulle bli en fin dag. Formen er endelig bra igjen og energien min er tilbake, som jeg er veldig glad for. Endelig en ny uke hvor jeg kan bruke opp tapt energi fra forrige uke, haha. Det beste med denne åpningsvakten i dag var at jeg sluttet 15:30, som betydde at jeg kom til å oppleve finværet mens det fortsatt var lyst ute. Uten å egentlig ha noen særlige planer for dagen, endte jeg opp med flere planer enn forventet – som vanlig. Min snille bestevenn kom innom med softis til meg med mitt favoritt strøssel, nemlig tuttifrutti og sursøtt jordbærpulver med vanlig jordbær strøssel i bånn av begeret. Evigheter siden sist jeg spiste softis, så det var heeeelt magisk å smake på det igjen. Så er det så klart en glede i seg selv å bli overrasket med småting på jobben. Mot slutten av dagen på Urban, tok vi bilder til Instagrammen våres som trengs å bli freshet opp litt med nye bilder og produkter. Med en hjelpende hånd fra Ida, ble det flere bilder enn jeg hadde planlagt siden det alltid er lettere når man er flere.

Etter jobben skulle jeg og Ida til Alby for å nyte det fine været, men før vi kom så langt ville vi ta en matbit på Cafè Riis først. Jeg vet ikke helt hva som skjedde med tiden, men etterhvert begynte vi å innse at vi fikk dårlig tid. Vi var begge fast bestemte på å få med oss solnedgangen, og det var som man rett og slett kjørte etter solen for å finne den fine plassen å se solnedgangen på. Vet dere hva det verste er? Jeg hadde nesten glemt hvor vakker solnedgangen er, før jeg så den igjen i kveld. Det er et øyeblikk man bare får ro i sjelen, og det var veldig godt. Så godt at det er ny solnedgang som står på planen i morgen, gleder meg allerede! Da skal vi sørge for å få litt bedre tid til å nyte det, enn det vi fikk i dag. For her ble det å slenge seg over gjerder, spurte opp bratte bakker for å ikke gå glipp av den. Det var absolutt verdt det, men i morgen, da skal jeg ha god tid til å se på den.

Nå får jeg klappe igjen pcen for å være litt sosial med Ida som ligger bak meg og har fulgt med på meg helt siden jeg begynte å redigere bilder som er over 1 time siden. Ha en fin kveld videre!

Hvordan har din dag vært?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg