KRØLLTANGEN JEG BRUKER PÅ HÅRET MITT

Et veldig etterspurt spørsmål er hvilken krølltang jeg bruker på håret mitt, spesielt den siste tiden. Så istedenfor å bare svare i kommentarfeltet (som jeg har gjort), er det litt kjekt å kunne lage ett eget innlegg om den. Krølltangen jeg bruker på håret mitt heter Rapunzel of Sweden og koster under 500 lappen. Denne har jeg brukt i kanskje 3 år, så min begynner å bli ganske slitt nå kjenner jeg – så det er vel på tide å bestille den på nytt veldig snart. Jeg synes det er helt latterlig at man skal bruke flere tusener av kroner på en krølltang, når man kan få en like bra en til en så billigere pris. Da snakker jeg faktisk om den jeg bruker, jeg har testet ut flere dyre krølltanger men jeg går alltid tilbake til den billige. Hemmeligheten bak de perfekte krøllene er selve stangen, hvis den er like tykk fra topp til tå får du de perfekte, store krøllene. Hvis den er tykkest nederst og blir smalere og smalere jo lenger opp på stangen du kommer, så kan krøllene bli veldig rotete. Dette slet jeg mye med før jeg fant den perfekte krølltangen for mitt hår. Selv om den fra Rapunzel of Sweden er favoritten, så kommer MAST krølltangene på en delt 2 plass. Disse har jeg hatt 1 år, og de har blitt brukt jevnlig! Med de krølltangene får du større volum på håret, mens den jeg bruker lager litt volum – som jeg synes holder til den hverdagslige looken jeg velger å gå for. Sammen med favoritt krølltangen, er det èn ting jeg er nødt til å gjøre for å få volumet. Nemlig å snu hodet opp ned, riste på håret som bare rakkern og deretter bruke hårspray for lengst mulig hold.

For å komme meg litt unna de vanlige hverdagslige klærne jeg bruker, stylet jeg opp frisyren min med en god blanding av pyntet og enkelt. Dere har nok kun sett meg i skinnbukser èn gang tidligere, men nå har jeg fått meg en ny en som jeg liker overraskende mye. Det må nok være fordi det så ut som jeg fikk mer former! Til skinnbuksen tok jeg på meg en deilig croptop med gull glidelås detaljer som matchet resten.

Bukse & genser fra IvyRevel (sponset) // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

23 kommentarer

Siste innlegg