I N G L O T

Å stå opp av sengen min i dag var en kamp mot meg selv etter gårsdagens styrkeøkt. Hverken armer eller ben er veldig hjelpsomme i dag, så med solen som stekte på verandaen var det like greit å ta en liten day off og bare slappe av. Skyene kom dessverre litt utover dagen, og da tenkte jeg at det passet bra med å knipse litt bilder av et nytt sminkemerke jeg skal teste ut. Tydeligvis har mange hørt om merke Inglot, mens jeg henger veldig etter. Jeg kjenner flere som har byttet ut mange kjente sminkemerker med Inglot fordi det er bedre – sies det. Så jeg er ganske klar for å teste ut dette og se om jeg har funnet meg et nytt favorittmerke. Det var et produkt jeg ikke klarte å vente med å prøve, som er de matte liptint glossene deres som skal være kjent for å være bra. Jeg prøvde en i rosa og en i brun, begge overrasket meg positivt! Jeg har aldri testet ut matte lipglosser før nå og må si jeg skal skaffe meg flere. De sitter sinnsykt bra på leppene, og er vannfast – noe jeg forstod etter jeg prøvde å fjerne dem med en vanlig sminkefjerner. Så et tips; Skaff dere sminkefjerner for vannfast sminke. Nå gleder jeg meg til å teste ut resten av den nye sminken min. Viser det gjerne på bloggen hvis dere ønsker det!

Det er et innlegg dere har ventet lenge på, inkludert meg selv, som gjelder hvordan jeg klarte å gå opp i vekt. Innlegget er endelig ferdigskrevet, så det vil bli publisert i morgen hvis jeg tør. Det er skummelt å være så åpen på bloggen, siden jeg har vært lukket så lenge. Men det er på tide å åpne meg litt igjen kjenner jeg.

Har du testet ut dette merke?♥

8 kommentarer
    1. Håper du publiserer innlegget om hvordan du gikk opp i vekt i dag! <3 Hadde betydd utrolig mye for meg, og sikkert en del andre. Og ikke minst deg selv! Du er et stort forbilde, bare så du vet det! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg