HELLO SPAIN

Fredagen og lørdagen min har vel vært tidenes surrehue dager for meg. Det var 2 dager til jeg skulle reise til Spania og jeg hadde ikke begynt å pakke. Jeg er vanligvis hun som alltid starter 1 uke i forveien for å sørge for at jeg har god tid, og ikke minst at jeg pakker med alt jeg trenger. Men siden det er 2 år siden jeg har vært på en sydenferie, klarte jeg ikke å få det inn at jeg skulle reise – så jeg begynte ikke å pakke ordentlig før på lørdag etter jeg stengte på Urban. Tror dere jeg var stresset eller? Jeg skrev ned den lengste checklisten på mobilen for å holde styr på hva jeg hadde pakket ned og ikke. I tillegg måtte jeg sørge for at Ida sitt også fikk plass i min koffert siden vi bestemte oss for å dele. Ingen av oss skulle ha med så mye at det hadde fyllt opp en koffert alene, så hvorfor ikke slå det sammen tenkte vi? Men da vi kom på Rygge Flyplass skjønte vi at det kanskje hadde vært lurest å ta med hver vår bagasje, siden vi fikk overvekt på 2 kilo og dette var bare til Spania… Heldigvis kostet det under 200 lappen, så det ordnet vi ganske fort før vi endelig satt på flyet til Spania.

Området vi bor på i leiligheten til Nadine og familien hennes heter Guardamar. Det er et veldig rolig område som passer oss ganske bra! Det er privatbasseng rett over gaten der ble vi liggende i går i noen timer. Vi har vært veldig slitne etter reisen som hvert fall alltid jeg blir, så vi har ikke utforsket noe enda. Men hvis noen av dere har noen tips til hva vi kan finne på mens vi er her nede hadde det vært supert! Vi er her frem til 24.august, så rop ut.

Ingen av oss var modeller i går så det ble veldig få bilder. I tillegg må jeg informere dere om at nettet her nede er ustabilt, så jeg vet ikke helt når på døgnet jeg får blogget. Dette innlegget skulle ut i går, men det var nærmest umulig, haha.

Har du vært i Spania i år?♥

6 kommentarer
    1. Dere burde dra inn til Torrevieja for å gå langs promenaden på kveldstid, veldig mye folk, men er en del av det. Reserver bord på El Muelle, deilig biff! 😀 Og dersom dere er ute etter shopping er Habaneras og La Zenia Boulevard supre. Habaneras er mye mindre enn La Zenia, men det er en del eldre og siden jeg har vært der mye de siste årene er det veldig “hjemme” så må alltid en tur innom! 🙂 Anbefaler også å dra på et marked, usikker på hvilken dag det er i Gaudamar, men tror det er på La Mata på torsdagene som er like ved. Kos dere <3

    2. Dere burde dra inn til Torrevieja på kveldstid og gå ut på pieren. Der er det flere kjempe fine lounger og restauranter langs havnen, med bra musikk og steder hvor man kan røyke vannpipe blant annet:-) Og hvis dere skal ut burde dere dra på Velice, ligger rett ved Habaneras. Dra enten fredag, lørdag eller søndag, da er hele lokalet åpent. Det begynner å fylle seg opp i halv tre-tre-tiden, så er veldig sent, men utrolig kult sted.. 🙂 Ellers er Ultra en skandinavisk klubb, men er nok ikke så mye liv der nå så sent i sesongen. Når det gjelder shopping burde dere helt klar dra til Zenia Boulevard, det er det største senteret langs hele kysten med alle de kjente merkene som zara, primark, berskha osv! Kos dere 🙂 Guardamar ligger nok litt usentralt til, men med taxi så kommer man seg til de fleste steder! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg