FIRST DAY AT THE BEACH

Å ta på seg et par med slippers, sette seg i taxien og se på alt rundt deg på veien til stranden var godt for sjelen. Lite kunne toppet det, men sand mellom tærne mine og lyder av bølger i bakgrunnen var det jeg trengte for å innse at jeg virkelig er på ferie. Jeg er på min første sydentur med venninner og den har startet så bra allerede! Vi tilbringte hele dagen på stranden, men det ble ikke mye bading siden det var ganske mye strøm i vannet som dro deg bortover uansett hvor mye du kjempet for å stå på et spesielt sted. Det var trening for bena, og trening blir det null av under dette oppholdet for å si det sånn. Det er ikke ofte jeg er på ferie, og når jeg først er det skal det fader meg ikke prioriteres trening her. Skulle gjerne vært så sprek på tur, men det er dessverre ikke jeg. Etter en fin men kort dag på stranden var vi nødt til å komme oss hjemover for å rekke å dusje og fikse oss litt før vi skulle til kjøpesenteret som heter Habaneras. Jeg fant dessverre en superfin skinnjakke i samme butikken jeg kjøpte min grønne (Stradivarious), men jeg måtte bare snu ryggen til den. Allerede overvekt på kofferten så jeg kan ikke la det bli mer nå faktisk.

Jeg setter fremdeles veldig pris på hvis dere kan komme med tips til hva vi jentene kan finne på her nede! Jeg har ikke vært her på kanskje 10-15 år (?) så jeg har null peiling på det man kan finne på her.

Når sist var du på ferie & hvor var du da?♥

13 kommentarer

Siste innlegg