ANTREKK: DENIM SHORTS

Jeg tror jeg aldri har hatt det så gøy på vors og fest før som det jeg hadde i går. Det er alt for mye som skjedde til at jeg kan skrive ned alt her i innlegget. Men for å prøve å holde det kort, kan jeg gi det et forsøk; Vi vorset i leiligheten og jeg fikk lyst til å leke noe annet enn “jeg har aldri”. Så jeg fant ut at jeg like gjerne kunne lage en drikkelek ut av Uno kortene. Den slo ganske bra an med tanke på at alle forlot leiligheten i godt humør! Gjett om jeg skal kjøpe meg Unokort når jeg kommer hjem a! Vi fortsatte litt av vorset på et utested som heter Ultra, før vi bestemte oss for å dra bort på Velice som er 5 minutter unna. Der er det alltid stappfullt uansett hvilken dag det er, og denne kvelden hadde alle det sinnsykt gøy. Hvis denne kvelden hadde blitt filmet, så tror jeg folk hadde hatt latterkrampe i god tid fremover etter å ha sett alt som skjedde, men for at dere ikke skal gå glipp av alt; Kan dere sjekke ut Snapchaten min Alohaamad for å se litt av gårsdagens/ nattens festligheter.

Jeg bestemte meg for å kjøre på med et enkelt antrekk siden det er så varmt, så da tok jeg frem den gamle Levis shortsen min. Den har jeg ikke brukt på lenge siden den har vært for stor, frem til nå som jeg har lagt på meg. Til shortsen tok jeg den nyeste toppen min og noen behagelige sneakers jeg kunne bruke på byen. Jeg fikk anledningen til å prøve ut den ene leppestiften min fra MAC i fargen Stone, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om en så mørk farge på leppene, kanskje et hat/ elsk forhold til den for øyeblikket.

Topp fra Urban // Shorts fra Levis // Sko fra Noodles // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

24 kommentarer

Siste innlegg