MAX FACTOR BEAUTY BREAKFAST

// I samarbeid med Max Factor.

Wii, jeg gledet meg sånn til i dag tidlig da jeg skulle inn til Oslo å være med på et event for Max Factor klokken 09:00. De skulle feire den nye lanseringen av deres False Lash Epic Mascara og i den anledningen lurte dem på om jeg ville stille opp som modell. Så nye meg sier ikke nei til ting, og som sagt var dette mitt første event og det gikk kjempebra! Jeg kom dit usminket og det første som traff meg var alle de vakre jentene som kom for å se på. Beauty frokosten var veldig koselig, og tror det var en av de beste startene jeg har hatt på morgenen. Vi fikk servert en sinnsykt god smoothie, og det minnet meg på at jeg virkelig må bli flinkere til å lage smoothier hjemme som jeg gjorde før. Det er jo så godt, og ikke minst sunt! Da alle hadde fått i seg frokosten sin, var det på tide å komme i gang med sminken. Flinke Linda Wickmann var hun som skulle legge sminken på meg. Hun har lagt sminke på meg flere ganger, og jeg synes hun er en så dyktig makeup-artist. Noe av det beste jeg vet om er å dra sminkefri til et sted, og bare bli sminket av noen andre – det gode liv kaller jeg det, haha. De la en ganske nude sminke på meg, men spicet det opp med en glamorøs farge på leppene mine.

Alle var så heldige og fikk med seg en fantastisk goodiebag fra Max Factor, og blant annet et crazy selfielys som vi lærte litt om i dag. Det var en fotograf der som heter Kristoffer Myhre og han ga oss mange tips om hvordan vi kan få til bedre selfies, og med det selfielyset vi jentene fikk med oss hjem så tror jeg mange instagramprofiler vil se smashing ut snart. Gleder meg til å teste det ut!!!

Så noen før & etter bilder av makeupen Linda la på meg:

Bildene er tatt av dyktige Kristoffer Myhre.

Likte dere resultatet?♥

17 kommentarer

Siste innlegg