GOLD SNEAKER HEAVEN

Regnværet gjør meg litt irritert, blandet med litt gode følelser også. Jeg har et hat og elsk forhold til regn. Problemet med dårlig vær er at det ødelegger for meg når jeg vil ut å ta bilder, men da er man nødt til å få andre ideèr til innlegg – som egentlig er litt kjekt. Å sitte inne og se på en film med litt snacks til og bare høre på regnværet ute, gir meg en så god følelse i kroppen som er vanskelig å beskrive. En avslappet og beroligende følelse jeg liker. Men for å toppe det hele, er det digg med regn for da har man en unnskyldning til å være lat. Likevel kom jeg meg ut og deretter inn på treningssenteret, i’m so proud.

Har dere noengang cravet noen sko så mye at du bare ikke har fått dem ut av tankene? Det er vel de personene man kaller for skogal. Jeg har aldri siklet så mye etter et par sneakers som jeg gjorde da jeg først fikk øyet på Basket Platform Metall skoene fra Puma. Jeg måtte ha dem, og det skulle jeg sørge for også. De er så ekstreme, så crazy og så fine at jeg ikke fikk dem ut av tankene. De er ganske ekstreme som jeg sa, men derfor er det så kult når man har et all black antrekk og bare smeller på med disse for å gjøre det lille ekstra med looken. Jeg har testet ut skoene til noen baggy sommerkjoler, og jeg må bare si det – til sommeren vil det komme dødskule antrekk på bloggen. Det er vel litt sykt å ha planlagt sommerantrekk allerede, men jeg kunne ikke dy meg.

Skoene er sponset & de finner du her.

Hva synes du om disse skoene & har du noen favoritt sko?♥

9 kommentarer
    1. De var ikke fine, du har mye fine ting du viser oss altså, men ikke disse skoene takk. Du burde kunn bruke skikkelig stilige ting, for det kler du bedre!

    2. Elena: Smak og behag 😀 Vet ikke hvorfor, men liker når folk ikke liker det jeg bruker. For viser bare at alle har forskjellige stiler og smaker! Faktisk sånn jeg fikk den stilen jeg har.

    3. Å nei, så de skoene i sølv nå og de var så kule!! Men hvordan er de å gå med? De ser litt tunge ut.. :p Typ Converse?

    4. Meg igjen her :p hvordan er de i str, ser de har salg på junkyard nå, men kun i 7 og 8. Bruker som regel da 7.5..

    5. Anniken: Jeg bruker til vanlig 37, men i disse tok jeg 37,5! Så eventuelt gå opp til 8 og legg inn såle hvis du har veldig lyst på dem. Da sitter de i hvertfall bedre på føttene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg