ANTREKK: BLACK BOMBER WITH A TASTE OF ORANGE

For første gang på veldig lenge så er jeg målløs over hvor gode dere har vært mot meg. Aldri i min villeste fantasi så jeg for meg at forrige innlegget ville få en slik respons. Det gjør meg så ufattelig glad at dere tar dere tid til å kommentere noe som betyr mye for meg, og at dere bare er så sykt snille. Det gir meg stor glede å vite at de uperfekte innleggene faller så godt i smak, det gjør at jeg lettere våger å åpne meg til dere. Jeg vil bare si tusen takk til hver og enkelt av dere, det betyr så mye for meg. Dere aner ikke♥

Jeg våknet opp i går og så jeg lå på 28.plass på blogg.no, og i dag ligger jeg på 20.plass (!!!!!!)  – sist jeg lå så høyt oppe husker jeg ikke, men det er en flott følelse. Litt skummelt siden jeg skrev om noe personlig, men det gikk jo fint! Dagen i går startet allerede 07:00 for meg, og jeg skulle gjøre meg klar til nok et møtet i Oslo. Denne gangen for å bli kjent med Astrid Holm som har begynt å jobbe for Side2. Sinnsykt kul dame!!! Vi dro på Kulturhuset for å ta en iskaffe mens jeg ble intervjuet med noen syke spørsmål som dere kanskje så på Snapchat. Både gleder meg og gruer meg til å se videoen siden hun filmet meg, men det er litt sånn “bli kjent med Madeleine” video på noen få minutter. Siden vi hadde så god tid, gikk vi litt rundt i Oslo for å finne et greit location for å knipse noen bilder før jeg litt senere satt på toget hjem igjen til Moss. Jeg hadde litt ekstra energi etter møtet, og dro derfor på trening for å ta en rask styrkeøkt før det ble litt julehandel med bestevenninnen min.

Bomber jakke her (sponset) // T-skjorte her (sponset) // Bukse fra TopShop // Sko fra Duffy // Veske fra Calvin Klein // Solbriller fra Asos // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

23 kommentarer

Siste innlegg