CELEBRATION

Jeg har storkost meg så sinnsykt mye denne julen og det vet jeg resten av familien min har gjort også. Vi feiret som sagt julaften hos mormor hvor vi ble bedt på stek som jeg ikke har spist på mange år. Det var så godt å spise noe man ikke spiser så ofte, det smaker ekstra godt da! Vi har alltid kalkun på julaften, men i år ble det en liten forandring på det. Etter vi hadde spist middagen, skrudde vi på tven for å se på julefilmer sammen og kose oss gløgg ihjel med alt for mye godt. Til slutt så jeg at alle ble rastløse etter å åpne pakker, så da tok vi en liten pause fra julefilmene for å åpne gaver. Jeg ble såååå glad for alt jeg fikk, og kunne ikke ønsket meg noe mer – kanskje en valp, men satser på at jeg får det til neste jul hehe. Jeg tok egentlig ikke så mange bilder på julaften siden det ble litt glemt da vi koste oss så fælt. Men noen bilder ble det, og de deler jeg selvfølgelig med dere nå.

Dagen etter på 1.juledag var jentene bedt på frokost hos Martina, hvor vi spiste og så satte på julefilm for å kose oss litt. Det ble til at vi fant frem gamle hits for kids sanger og hadde skikkelig rockefot på morgenen. På ettermiddagen skulle jeg hjem for å spise kalkul med familien, før jeg igjen skulle ut for å dra på kino med noen av jentene. Ganske spontant, men vi ble rastløse av å ville gjøre noe. Så vi bestemte oss for å se filmen Passengers, som jeg likte ganske godt. Kanskje ikke en film som faller i smak hos alle siden den kan være litt langkjedelig for noen men.

Det ble forresten den hvite kjolen på meg, den svarte fikk jeg ikke over lårene mine engang haha.

Hadde du en fin feiring på julaften?♥

17 kommentarer

Siste innlegg