KOSEMOSE

Jeg har kost meg så mye med venner og familie den siste perioden at det er helt vilt. Man finner liksom ikke helt ord på hvor godt man har det om dagen, spesielt ikke jeg. Jeg er så lykkelig at jeg er mer energisk enn noensinne og det er rått. Å bla nedver forsiden på bloggen min i stad var noe av det lureste jeg kunne gjort, for da kom jeg på at jeg hadde glemt å blogge om den koselige kvelden jeg hadde med jentene hos Natalie. Det var egentlig en vinkveld, men jeg har helt kjørt den dagen så hadde jeg tatt et glass så hadde jeg vært ferdig. Derfor ble det edrukveld på meg, men det stoppet ikke oss fra å ha det gøy uansett. Vi lagde tandori med nanbrød og kylling, og det er så lenge siden jeg har giddet å lage noe sånt selv at det var helt sjuuukt godt.

Dere har sikkert forstått at de gangene jeg jobber på Urban blir det senere blogging enn normalt, men det håper jeg går helt fint. Det er litt av hvert som må gjøres i butikken om dagen, så det er så viktig at alle stiller opp så mye som mulig. Nå skal jeg svare på noen mailer, deretter ta turen innom Nelly for så å legge meg i sengen før jeg er klar for åpning på Urban i morgen. Å starte uken med jobbdager, og avslutte med masse fri – det er digg det. Ha en strålende kveld videre, flottinger♥

Hva har du gjort i dag?♥

7 kommentarer
    1. Åh, du er nå helt nydelig. Bare lurte på, kan du ha en spørsmålsrunde snart? Antar det er mye som har skjedd i livet ditt siden du hadde sist, så hadde vært morsomt med en “update” 😀 Godt nyttår!!

    2. Anonym: Tusen hjertelig takk! Og tusen takk for tips til å kjøre på med ny spørsmålsrunde – det kan jeg faktisk sette igang nå med en gang 😀 Godt nyttår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg