THRIFT SHOP DAY

Dere husker kanskje at jeg tidligere nevnte at jeg skulle donere litt klær til aksjonsuken på BI som skulle vare fra 20 til 22.mars. Jeg donerte litt diverse klær og sko som jeg ikke brukte lenger, og elsket hva denne doneringen skulle gå til. Alle inntektene skulle gå til Redd Barna og for å kunne hjelpe dem med å få utdanning i Kambodsja. Noen dager etter donasjonen, ble jeg spurt om jeg ville ta en litt større del av denne aksjonen og være ambassadør så det takket jeg jo veldig raskt ja til. Da ble planen å tilbringe hele dagen på BI i dag sammen med Ingvild og mange andre ambassadører for å samle inn penger. Jeg trodde ikke det skulle bli så gøy, men jeg likte det overraskende mye selvom vi ikke gjorde noe annet enn å gå rundt. Men det føltes så godt å bidra til noe så bra at jeg gjerne vil gjøre dette igjen. Jeg vil virkelig engasjere meg litt mer i slike ting som dette, og jeg synes det er så viktig at vi bidrar med det vi kan. Folk roper om hjelp, og det er da vår plikt å hjelpe andre som ikke har det like bra som oss. I slike situasjoner som dette, så innser jeg hvor utakknemlig jeg egentlig er selvom jeg setter pris på ting. Men noen ganger tar jeg ting for gitt, og bare denne dagen her fikk meg til å tenke mer over dette.

Jeg var jo da superdum og ikke ladet kameraet kvelden før, så det ble å knipse mange raske bilder før batteriet gikk tomt. Så her kommer det litt bilder fra denne dagen!

Hva har du gjort i dag?♥

6 kommentarer

Siste innlegg