ANTREKK: VINTAGE LOOK

Jeg vet ikke hva som foregår med meg for tiden. Men jeg føler bare at jeg er mer selvsikker stilmessig, og at jeg har mer makt over hva jeg vil gå i. Det er sprøtt å prøve å finne ord til å beskrive hvordan jeg har det, for det er litt vanskelig. Det viktigste av alt er at jeg føler meg bra, bedre. Sånn vil jeg at det skal fortsette. Jeg har i sååå mange år alltid trodd man må gjøre så mye ut av hva man går med, men det er det man ikke behøver å gjøre. Jeg har tatt noen steg tilbake, og forstått at jeg må ta det rolig og la det style seg selv. For noe så basic, kan være noe av det fineste jeg går i. Og ikke bare det, men også det mest behagelige. Denne gamle buksen jeg har på meg i dette antrekket er 2 eller 3 år gammel, og jeg elsker den mer enn noen gang. Dere har kanskje lagt merke til det, at jeg elsker joggebukser som kan brukes til hverdags også. Hva er mer behagelig enn det egentlig? Å gå uten, ja. Meeeen det er ikke helt greit i offentligheten, så derfor styler jeg meg opp i mer behagelige klær og det er kjempedeilig. Jeg lekte litt i hodet med hva jeg ville style opp den buksen med, og jeg ville umiddelbart få en mer vintage look og valgte derfor å gå for Levi’s med striper. En liten prikk over i’en er å kjøre på den vesken jeg kjøpte av en merkelig grunn. Den var stygg, og derfor ville jeg ha den. Fra stygg til unik forvandlet den seg til å bli en fet veske jeg nå er glad for at jeg kjøpte.

T-skjorte fra Junkyard (sponset) // Bukse fra BikBok // Sko fra Puma // Veske fra Calvin Klein // Solbriller fra Quay

19 kommentarer

Siste innlegg