HOTEL AT SIX

// Oppholdet er sponset

Det at vi har gått fra minglingen før klokken ble 22:00 sier litt om hvor slitne vi er akkurat nå. Jeg har vært våken siden alarmen ringte klokken 06:00 i dag og det er egentlig helt vilt at jeg fremdeles er menneskelig. Flyet vårt landet litt på formiddagen, og vi ble hentet i en stor taxi hvor vi ble kjørt til Hotel At Six sammen med resten av norske gjengen vi er her med. Vi har ikke gjort så mye i dag, med tanke på at det har vært reising og lite søvn på oss. Så derfor er det i morgen det skjer, og det er planlagt så mye som vi skal rekke på kort tid. Jeg er veldig spent, og tror dette blir en tur jeg sent vil glemme.

Grunnen til at jeg er her er fordi jeg er ambassadør for Daniel Wellington. I den sammenheng skal jeg være med på lanseringsfesten for deres nyeste klokker, i matt design som jeg allerede har vist frem. Det første vi møtte på så fort vi kom inn på hotellrommet vårt var flotte gaver og en fin velkomst. De gavene du ikke forventer, er definitivt de beste gavene. Jeg hadde allerede fått klokke før reisen, men ble likevel overrasket med 2 til og mange andre flotte produkter (!!!). Hvordan jeg skal få plass til alt dette i håndbagasjen min kan bli spennende, men plass skal det bli.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg