A NICE SURPRISE

Denne uken så har jeg sett ferdig 2 serier og det er ganske sykt. Men de har bare vært så forbanna bra at jeg ikke har klart å avslutte før klokken er alt for mye. Jeg har hatt på alarmer for å se på seriene mens jeg har spist frokost, middag og kvelds – hvem er jeg nå? Ikke vet jeg, men jeg har vært en skikkelig nørd og det skal jeg innrømme. Men dere; Riverdale og Stranger Things, jeg er obsessed! Jeg har lovt typen om å ikke se nye sesongen med Stranger Things før til søndagen, siden jeg er hos han da – og det er gaanske tøft for å være ærlig. Vi skal ha skikkelig maraton den dagen, og det blir nonstop!

Jeg har kanskje ikke blogget om dette så mye, men jeg er svak for neglelakker. Spesielt når det er snakk om Essie neglelakkene. De har så ufattelig mange farger og jeg forguder dem på grunn av varigheten på neglene. To lag, og jeg kan gå en uke uten å gjøre noe med neglene mine. Jeg fikk derfor en skikkelig overraskelse da jeg møtte på to poser med neglelakker fra Essie i postkassen min. Ikke har jeg snakket med noen fra Essie, så denne gaven var helt spot on. Jeg bruker ikke annet enn Essie, og nå har jeg fått superfine farger for å gjøre vinteren litt mindre hvit. Jeg har allerede fått meg en favoritt, og den ser dere flere bilder av under her. Den er en blanding av rød og lilla, litt mer lilla i virkeligheten og det elsker jeg.

Jeg er såååå heldig♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12 kommentarer

Siste innlegg