JULEGLEDE

Samme dagen jeg var i Oslo nå sist, handlet det ikke bare om å kjøpe julegaver. Men for min del å bare sette pris på den lille tiden man faktisk får sammen med venner i dette julestresset. Det er helt sinnsykt hvor mye planlegging dette har tatt, for å få en dag i Oslo med Nora. Jeg tror jeg aldri har hatt en så hektisk måned, som jeg har sagt tidligere, men altså wow… Det er ikke meg å ikke ha tid til venner fordi alle dagene går til jobb på Urban og møter med bloggen. Jeg tror at allerede i januar kommer alt til å være så fantastisk bra, og være på en bedre flyt.

Etter vi hadde handlet litt julegaver møtte vi en venninne av Nora og spiste på resturanten på Paleèt. Jeg glemmer stadig vekk at det er mulig å spise der, så det var egentlig en perfekt spot da vi også ville se litt i Vinterland senere. Dessverre var det stengt innen vi var ferdige med middagen, men det stoppet ikke oss fra å ha det litt koselig der selvom. Bare det med lysene som ikke slås av, men forblir på, det gir så julestemning. Jeg håper på å få dratt tilbake dit mens det er åpent for å nyte alt som er der. Inkludert varm drikke og god mat! Jeg må generelt komme oftere til Oslo spesielt på denne tiden, for dette gir meg ekstra julestemning. Nå har også all snøen regnet bort, men den kommer tilbake fortere enn jeg aner – og det gleder jeg meg til.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg