HØYHÆLTE SKO ALLE KAN GÅ I

Jeg satt her kanskje i omtrent 10 minutte og funderte over om jeg skulle ha denne overskriften eller “Ukens tips”. Men da slo det med at jeg ikke har hatt uka som har gått på veldig lenge, så jeg skal nok begynne med det igjen – for det slo så bra an sist. Det er også en enkel måte hvor dere kan bli bedre kjent med meg, gjennom de minste ting! Er dere enige?

Så selvom dette innlegget ikke heter ukens tips, ønsker jeg likevel å tipse dere om noe. Da jeg var yngre, fra 16 til 19 klarte jeg å gå på pumps som var opptil 15 cm høye og med tynn hæl. Hvordan jeg klarte å gå med dette uten at det så ut som om jeg hadde fått en rakett opp i rumpa er et stort spørsmål. Jeg husker at det ikke var så behagelig etter flere timer, og akkurat der mister jeg litt den verdien av sko som sa koster flere lapper – men som ikke er komfortable å gå i. Jeg gikk rett fra hæler til sneakers, og der har jeg stått stille i flere år. Men jeg fant nylig et par lakksko fra Zara som er stilrene i designet, og hadde hæler på 6 cm. Dette er pumps man gjerne kan bruke til hverdags, for de er så enkle men likevel så fine å se på. Grunnen til at jeg mener de kan brukes til hverdags er fordi de er behagelige å gå med, du får støtten du trenger i skoen og du mister ikke balansen på en så lav hæl som dette. I disse skoene føler jeg meg som en kvinne, og ikke lenger en ungdom som skal tøffe seg med å ha på seg de høyeste skoene på en fest – not anymore.

Så hvorfor er disse skoene så spot on som jeg får dem til å være? De har utseendet, kvaliteten og høyden jeg er på utkikk etter. Men det beste av alt er prisen på disse. Lakkskoene ligger på 199 kroner (sjekket nettbutikken og de er nå nedsatt til 139 kroner) og for slike sko som dette kunne jeg med glede betalt mye mer fordi de har reddet meg fra å tro jeg aldri kunne gå med hæler igjen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10 kommentarer

Siste innlegg