EN DAG MED NOISY

Annonse for Noisy.

Jeg er veldig stolt over å fortelle dere om mitt nye samarbeid med kunden Noisy. Jeg fikk levert mange brett på døren forrige uke, og jeg fikk hakeslepp i sekundet jeg så drikken. Det er vanskelig å beskrive glede min over å få drikkevarer sponset, men enda vanskeligere å beskrive gleden av å ha et samarbeid gjennom sommeren. Mange av dere er kjente med smakene fra før av, noen av dere er kanskje ikke det. Jeg selv har kjøpt Noisy tidligere, men aldri testet ut alle smakene før nå. Drikken er for meg et mye bedre og sunnere alternativ enn brus når jeg ikke drikker stort annet enn vann og juice, så dette er en god miks av hva jeg elsker – juice, og med bobler. 

Noisy er forfriskende og har et fint utvalg av forskjellige smaker som eple og drue, eple, fersken og pære fra original serien + pære og sitron, mango og pasjonsfrukt fra zero serien. Jeg har faktisk ingen favoritt enda fordi jeg synes alle smaker godt på hver sin måte. En av fordelene ved original serien er at den inneholder 60% juice og kan derfor inngå som 1 av 5 om dagen som er anbefalt mengde med frukt og grønt. 

Hvis dette gjorde dere litt tørste, og ble litt våte i munnviken nå anbefaler jeg dere om å sjekke ut konkurransen min på Instagram. Der deler jeg ut 2 brett til 3 heldige vinnere♥

 

4 kommentarer
    1. Ble brått litt tørst nå, haha! 😀
      For noen flotte bilder! Utrolig fin kvalitet på de!<3 Kunne du laget et innlegg med hvordan du tar bilder og redigerer dem? Hvilke innstillinger du bruker på kamera osv.
      Drit kul bukse/shorts? du hadde på disse bildene forresten 😀

    2. Sunniva: Jeg lager gjerne et innlegg om hvilke innstiller jeg bruker på kameraet og hvordan jeg redigerer dem <3 Takk for tips! Buksen er fra Colourful Rebel - elsker den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg