ANTREKK: HØSTJAKKEN ER TILBAKE

Reklame – Inneholder annonselenker fra Louds.

Det var ingen sjokk at noe at det første jeg ville gjøre i går var å dra innom den nye Zara butikken som har åpnet i Oslo. Den er enorm, men så sykt oversiktlig i forhold til hva den gamle var. Det er så god plass, og stilen de har gått for i den nye butikken er så luksuriøs og ren. Jeg fant ingenting annet enn en jakke jeg allerede har sett på tidligere, så den skal jeg vise dere i løpet av kort tid. Etter litt shopping på både meg og Kristoffer, tok vi oss en pause på Stockfleths cafèen som jeg føler er vår greie. Iskaffen og deres ismocha er kjempegod – men jeg er alltid på utkikk etter andre steder med god iskaffe (helst med karamellsmak) så hit me up hvis du vet om en god cafè her i Oslo. Vi skulle feire Thea på kvelden, min gamle sjef på Urban, men også en god venninne av min kjæreste. Det var kjempekoselig da jeg ikke hadde sett igjen flere gamle kollegaer på en god stund. Det er ikke alltid alkoholen smaker like godt, og i går gjorde den ikke det. Men jeg hadde det likevel gøy til tross for lav promille. Hvis man er med riktig folk, trenger man liksom ikke så mye mer enn det for å ha det gøy.

Det går mot de kaldere tidene, og derfor passet det bra å finne frem en av mine høstjakker som er perfekt til temperaturen som er ute nå. Jeg ville ha en balanse i antrekket, for jeg ønsket ikke å bli for varm siden jakken varmer litt ekstra. Jeg liker looken med shorts og lange jakker, så siden jeg aldri har testet den selv – gjorde jeg det i går og jeg elsket det. 






Jakke & solbriller fra Nelly // Genser fra LOUDS (utsolgt) // Shorts fra Weekday // Sko fra Puma // Totebag fra Tom Wood 
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg