KJÆRE OSLO: I GÅR VAR DU FIN

Inneholder annonselenker for Louds.

Været i går og i dag er det så kontraster på at det er helt sykt skal jeg si dere, altså wow…. Bare generelt dagen i går var helt perfekt med en fin blanding av jobb og kos, med skinnende sol. Jeg avtalte med Kristine å møte henne på Kaffebrenneriet for å slå av en prat og knipse litt bilder sammen siden vi begge skal levere innhold til Louds. Da vi begge begynte som ambassadører for Louds hadde jeg ingen forventninger til hvordan det kom til å bli mellom Kristine og meg, men vi bare klikket. Vi ler av de mest tåpelige tingene som kanskje andre ikke helt ser humoren i. Og mest av alt kan vi snakke om ting som har skjedd i livet, som vi kan forstå hverandre på siden vi begge har opplevd lignende situasjoner. Det er godt å kunne snakke med et menneske som virkelig mener det når dem sier at de forstår deg. Det er både vakkert og trist. 

Denne dagen kan egentlig bare gå å legge seg synes nå jeg. Jeg skulle ta banen til Nydalen for å treffe gjengen før vi skulle på møte, men det var strømbrudd på Blindern så der ble jeg stående i panikk uten å vite hva jeg skulle gjøre. Det er vanskelig å forklare dere hvorfor jeg er så redd for å ta kollektiv trafikk alene. Jeg blir så redd at jeg begynner å gråte i blant, siden jeg mister den lille tryggheten jeg har ved å vite at jeg kommer frem. Jeg satt meg inn i en taxi til slutt og ikke lenge etter at jeg fikk roet nervene hadde vi et lite krasj på veien med en annen bil. Det gikk heldigvis bra, og vi kom unna med litt nakkesleng!

Nå skal jeg synes synd på meg selv og se på serier/ filmer resten av dagen.







Denne nydelige jakken er fra Louds og den finner du her <3

2 kommentarer
    1. Hei! Ser at du har blokkert meg fra snapchat, og lurer egentlig på hvorfor? Du kan evt bare gi en grunn på hvorfor du blokkerer noen. Hva gjør vi feil

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg