ANTREKK: BACK TO BASICS

I går hadde jeg en skikkelig koselig, og avslappende dag som jeg har planlagt at resten av helgen min skal være. Det begynte å bli en stund siden sist jeg hadde vært med Nora, så vi bestemte oss for å ha en tacofredag hos henne i går sammen med en annen venninne som heter Karoline. Nora har flyttet tilbake til Fredrikstad nå, så det er utrolig gøy å vite at avstanden mellom oss er kortere nå, til tross for at vi sjeldent får sett hverandre siden vi er så opptatte begge to. Vi har begynt å bli flinkere til å planlegge lenger frem i tid, så vi har spikret flere datoer som vi skal være med hverandre nå. Det sier litt om hvor hektiske hverdager vi har! Det er nesten sykt synes jeg. Jeg hadde tid til alt og ingenting før, mens nå må alt planlegges for at det skal bli nok tid til alt. 

Jeg skal prøve å bli flinkere på å variere hva jeg går med, for jeg favoriserer plagg og bruker de gang på gang, mens annet bare ligger i skapet og ikke blir brukt. Denne gangen tok jeg på meg en skinnjakke jeg ikke har brukt på leeeenge, grunnet fordi jeg sliter med å style skinnjakker. Er det bare jeg som synes det er vanskelig? Snakk om et luksusproblem..

Nå skal jeg pakke håndkofferter og gjøre meg klar for noen fine dager i Oslo <3





Skinnjakke fra Bodaskins // Genser fra Flat Top // Bukse fra Riccovero // Sko fra Acne Studios

6 kommentarer

Siste innlegg