MY LONG HAIR

Edward Sharpe And The Magnetic Zeros – Home

Day 5 – Hvordan ordner du håret ditt?

Halla! Ett av de mest populære spørsmålene jeg får på bloggen, mail og på facebook er om håret mitt. Derfor valgte jeg å ta det som ett av innleggene jeg skulle skrive om for seg selv. Jeg har gjort det en gang før. Og det innlegget kan dere lese ved å trykke HER! Jeg har spart sånn ca i 3-4 år. Jeg klipper det hver 3 mnd, bruker ingen hårkur og lar det tørke helt av seg selv. Gjør nesten ingenting med håret mitt selvom det er så langt. Aldri hatt så langt som dette før. Det rekker meg lenger enn til rumpahh.

Ufikset:

Sånn ser det ut når jeg ikke tucher en finger på håret mitt.

Rett hår:

Føler meg alltid ekstra fiksa når jeg retter ut håret. Liker det best derfor gjør jeg det mest!

Midtskill:

Hvis jeg vil gjøre noe litt ekstra mens jeg har rett hår er det å ta over til midtskill.

Krølla hår:

Hvis jeg er lei rett eller ufiksa hår, sover jeg med fletter for å få krøller dagen etter.

Skjell:

Liker også å ha skjell i håret, det er så sommerlig og null stress å mekke!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hvem av hårfrisyrene likte du best & hva gjør du med håret ditt ?

– Vi snakkes ! <3

45 kommentarer

Siste innlegg