HÅRET MITT – HVOR FORT DET VOKSER

Alohaa! Mange av dere spørr om håret mitt om hvor fort det vokser osv. Derfor kom jeg på en god idè!! Jeg ble født med ett øret og blablabla, er dere keen på å lese noe om det kan dere lese om det HER og HER. Siste operasjonen jeg tok var i fjor i august hvor de barberte litt av håret mitt helt bort. Nå har det vokst en del, så derfor kunne jeg da vise hvor mye det har vokst siden august. Håret mitt vil jeg si vokser veldig fort. Noe jeg er fryktelig glad for. En av grunnene til at dere aldri ser meg med hestehalet eller håret oppsatt er pga jeg ikke vil vise det korte håret eller øret. Det er fordi jeg ikke er fornøyd med hvordan det ser ut. Føler meg mye mer komfortabel med håret ned så jeg vet det blir skjult godt.

Så i løpet av ca 8 mnd har det vokst så mye:


– Vokser håret ditt fort? 

45 kommentarer

Siste innlegg