ANTREKK: A TASTE OF BLUE

Jeg ville i går ha kjempegod tid før jeg startet åpningsvakten min på Urban, og satte derfor alarmen på 07:25. Men likevel var det et eller annet som gjorde slik at jeg somlet meg igjennom morgenen frem til klokken hadde blitt så mye at jeg måtte dra. Det er så merkelig at jeg noen ganger kan fikse meg på rekordfart, mens andre ganger er jeg tregere enn en snegle. Før jeg dro, bestemte jeg meg for å slenge på meg en ny caps fra Adidas. Antrekket mitt manglet noe, og det var på hodet det ekstra tilbehøret skulle være i går. Sånn type antrekk jeg hadde på meg i går, man man nesten kalle for mitt signaturantrekk. Selvom jeg går i mye forskjellig, er denne type stilen favoritten. Jeg sørget for å ha med meg stort skjerf, varme sko og god jakke på vei til jobben, siden jeg skulle videre inn til Oslo rett etter jeg sluttet. I går kveld feiret vi nemlig Nadine som fylte 21 år på mandagen. Vi spiste ute på SüdØst Asian, som jeg faktisk har spist på èn gang tidligere. Det var så koselig at jeg ikke ville hjem, men nå er vi fast bestemt på at vi skal prøve å få til dette oftere, det å samle alle sammen og bare kose oss. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye som det jeg gjorde i går. Vi lo så mye at det gjorde vondt.

Forresten så har Junkyard STORT salg på hjemmesiden deres, hvor dere kan få tak i haugevis av godbiter til en billig pris. Sjekk det ut her.







Jakke fra Vila // Genser fra BikBok // Skjorte & skjerf fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Caps fra Junkyard (sponset)

Hva synes dere?

– Ikke glem å melde deg på konkurransen min hvor du kan vinne en valgfri TRIWA klokke her.

21 kommentarer

Siste innlegg