CUPCAKES

I går kveld bestemte jeg og Lise oss for å lage cupcakes. Vi kjøpte 2 pakker og 2 pakker frosting. Jeg elsker å lage ting selvom jeg ikke er en Masterchef. Vi begge syntes sjokolade-frostingen var litt for sterk, så vi droppet å ta det på så mange. Tok heller fluffy-frostingen, men den var smakte ikke veldig mye så vi tilsatte litt ekstra sukker. Vi hadde våre uhell og fikk oss en god latter begge to. Resultatet ble bra, de ble søte og de smakte veldig godt. Tok meg en muffins til frokost i dag også, wopsi.

Min siste desemberkonkurranse avsluttes i morgen, trykk HER for å melde deg på før det er for sent ♥ 

Dere må heller ikke gå glipp av det fantastiske romjulssalget på Junkyard, opp til 50% på massevis av varer!! Trykk HER for å komme til salget. 

Har du kjøpt deg noe nytt nå i romjulssalget?♥

7 kommentarer

Siste innlegg